18 Νοε 2008

My name is Bond, James Bond

Είδα τη νέα του ταινία -όχι δεν πλήρωσα εισιτήριο. Λοιπόν:
1) Δεν ξεστόμισε τη θρυλική ατάκα που τσακίζει κόκκαλα, ρίχνει γυναίκες, ψαρώνει κόσμο κ.ο.κ.
2) Δεν μας εξήγησε τι στο καλό σημαίνει το "Quantum of Solace". Νομίζω πάντως ότι το είδα γραμμένο πάνω σε μια βάρκα.
3) Δεν είχε και τις πιο ωραίες γυναίκες να τον περιτρυγιρίζουν.
4) Δεν μας προσέφερε ούτε ένα ελαφρύ μειδίαμα. Ούτε έκανε το δικό μας χειλάκι να σκάσει ένα χαμόγελο. Απόλυτη σοβαρότητα!
5) Δεν ήπιε coca cola - ούτε Heineken.
6) Δεν βρέθηκε κανείς να τον ρωτήσει τι ώρα είναι, άρα ούτε το ακριβό του ρολογάκι μας έδειξε.
7) Δεν μας έπεισε για τις οδηγικές του ικανότητες, αφού την Aston Martin τη σμπαράλιασε στους τίτλους αρχής. Έκτοτε, όλα τα αμάξια της ταινίας ήταν Ford.
8) Αντιθέτως, οδήγησε όλα τα άλλα μέσα: μηχανή, ταχύπλοο, αεροπλάνο...
9) Όπως πάντα ήταν κοκκέτης, ντυμένος στην τρίχα, είτε με τζινάκι - ζιβάγκο, ή με πανάκριβο σμόκιν.
10) Και φυσικά ήταν ο μόνος, ο απόλυτος σταρ!! Ο απόλυτα γοητευτικός αρσενικός... αν και εμένα δεν παύει να μου θυμίζει (λαθρο)μετανάστη από γείτονα χώρα.
Γενικώς, όμως ποια είμαι 'γω που θα κρίνω έναν James Bond; Απλώς κάθησα και απόλαυσα αυτό το χολιγουντιανό συνοθύλευμα εκρήξεων και τεστοστερόνης με ένα κουβά ποπ κορν. Αν δεν ήταν 17-Νοε θα είχα προτιμήσει να κατεβώ σε κάποια ταινία του Φεστιβάλ.
Και κάτι τελευταίο, το λέω ξέροντας ότι θα γυρίσει εναντίον μου: Μου φαίνεται τελικά ότι προτιμώ τον Transporter. Είναι πιο cool, πιο zen και δε σκονίζει τα κουστουμάκια του.

2 σχόλια:

Debby είπε...

Θα σου πω το μυστικό μου!!! Τόσο καιρό σε διαβάζω!!!!
Γι'αυτό λοιπόν παίρνω το θάρρος να κάνω ένα γενικό σχόλιο για τα περισσότερα που έχω διαβάσει τον τελευταίο καιρό στο blog σου.
?????????
Μπορώ να πώ οτι ώρες ώρες διαβάζοντας όσα γράφεις με αφήνεις με ένα ερωτηματικό....?......ή μάλλον δύο?...??
Πάντος με όποιο θέμα και να ασχοληθεις, προσωπικό, καλλιτεχνικό ή και εγώ δεν ξέρω τι...υπάρχει πάντα κάτι που το κάνει διασκεδαστικό!!!
Φιλιά πολλά και keep blogging!!!!!

Your Catherine είπε...

χαίρομαι που με διαβάζεις!
χαίρομαι που αφήνεις το στίγμα σου!
χαίρομαι που καταφέρνω να σε (σας) μπερδεύω!
τρία θαυμαστικά από μένα !!!