28 Νοε 2008

Friday's pieces

1) Δύο διαφορετικά πρόσωπα μου έστειλαν τις προηγούμενες μέρες δύο διαφορετικά links για δύο διαφορετικά τραγούδια. Το ένα "αφιερωμένο", το άλλο "θα μου αρέσει"... Κι εγώ αναρωτιέμαι; Ο καθένας βλέπει αυτό που θέλει σε μένα ή αυτό που εγώ αφήνω να φανεί;
2) Τη Samsung LCD που έχω κρεμασμένη στο σαλόνι μου δεν την αλλάζω με τίποτα. Είδα όμως αυτό και ξετρελάθηκα.
3) "Για να ανακαλύψεις νέες στεριές, χρειάζεσαι πρώτα το κουράγιο να χάσεις το λιμάνι από τα μάτια σου". Είναι μια σοφή ρήση που μου είχε πει κάποτε ένας όχι και τόσο σοφός άνθρωπος. Που το θυμήθηκα τώρα...
4) Επιτέλους σήμερα πάω για (devil's) haircut!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

xaxaxa
soy afierosa ta sygekrimena
tragoydia g na thymitheis ligo moysikes poy akoygame se party otan imastan 14-15.etyxe to savvato na paw se ena mparaki k ekei poy akoyges rock k jazz eskase apo to poythena o "mr vain" k oloi oi omoioi tou gia kamia wra.den mporeis na fantasteis poso xoreye o kosmos ekeini tin wra k poso xamogelastoi itan oloi...
good memories !!!

Your Catherine είπε...

χιχιχι! χθες το βραδυ που το άκουσα έσκασα να γελάω..
έπρεπε να ήμουν εκεί!!!