19 Μαΐ 2011

Wind for who??

'Wind for All' ονομάζεται το φιλόδοξο πρόγραμμα της μεγάλης εταιρίας κινητής τηλεφωνίας, στο οποίο μπαίνω κι εγώ. Από χθες δεν έχω τηλέφωνο, καθώς γίνεται μετατροπή του προγράμματος μου. Αποκτώ απεριόριστο δωρεάν χρόνο ομιλίας προς όλους τους συνδρομητές Wind και Q και 50' λεπτά προς όλα τ' άλλα δίκτυα.
Μες την καλή χαρά από χθες αναζητώ μεταξύ των φίλων και γνωστών άλλους συνδρομητές Wind για να τους ενημερώσω ότι πλέον θα μιλάμε τζάμπα κι όσο θέλουμε. Τα αποτελέσματα της έρευνας μου τραγικά. Δε βρήκα παρά μόνο δύο μακρινούς γνωστούς με Wind, με τους οποίους δεν έχω και πολλά να πω, η αλήθεια να λέγεται! Με τη μπακαλίστικη μέθοδο μου, αρχίζω να πιστεύω ότι κάτι δεν πάει καλά με τη μεγάλη (;) εταιρία κινητής τηλεφωνίας...
Αλήθεια, εσύ τι δίκτυο έχεις;

Δεν υπάρχουν σχόλια: