1 Μαρ 2011

Happy as a Hippo!

Συγνώμη για την απροειδοποίητη απουσία μου τόσες μέρες. Έλλειπα εκτός συνόρων, όπως κάθε χρόνο τέτοια εποχή άλλωστε.
Τώρα είμαι πίσω με πολλές σκέψεις για ποστ, τις οποίες έχω γράψει σε χαρτάκια μη τυχόν και τις ξεχάσω και με πολλές ιδέες για δράση, αρχής γενομένης από αύριο. Επίσης, με πολλές προσδοκίες από τον εαυτό μου (εύχομαι να μην με απογοητεύσω!) και με πολλές απαιτήσεις από τους άλλους.
Προς το παρόν, περνώ τη σημερινή Τρίτη νοιώθοντας την ως άλλη μία Παρασκευή (την πέμπτη συνεχόμενη actually). Ο καιρός είναι βροχερός και κρύος και όλοι πια μου μιλούν με φυσικότητα, χωρίς την ερώτηση - διαπίστωση ότι δεν είμαι Κύπρια, μόλις ανοίξω το στόμα μου.

*Ο άσχετος τίτλος του συγκεκριμένου ποστ αποτελεί ιδανική αποτύπωση της χαράς που νοιώθω που επέστρεψα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: