10 Νοε 2011

Περί Φεστιβάλ..

Είναι Νοέμβριος στη Θεσσαλονίκη. Έχει ξεκινήσει το Φεστιβάλ Κινηματογράφου. Το μεσήλικο αυτό Φεστιβάλ που τα τελευταία χρόνια πάει από το κακό στο χειρότερο...
Παλιότερα συνήθιζα να βλέπω και να γράφω. Μου αρέσει, με εκφράζει αυτή η διαδικασία: παραμονή του φεστιβάλ παίρνω το πρόγραμμα στα χέρια μου (τιμάται 1€ πλέον), παίρνω και την ειδική έκδοση, το 'Πρώτο Πλάνο', για μπούσουλα και περνώ ώρες κυκλώνοντας ταινίες και βρίσκοντας την κατάλληλη παρέα για καθεμιά. Την επόμενη μέρα και μετά την κατάλληλη επεξεργασία καταγράφω τη γνώμη μου σε κείμενο που ίσως κάποιος αναγνώστης μου βρει ενδιαφέρον. Το 2008, στα φόρτε μου τότε, είχα κάνει ολόκληρη θεματική ενότητα.
Έκτοτε τα πράγματα άρχισαν να αλλάζουν. Ίσως βάρυνα κι εγώ. Συνέχιζα να βλέπω. Σταμάτησα να γράφω.
Φέτος, πάλι πήρα το πρόγραμμα στα χέρια μου, πήρα και την ειδική έκδοση το 'Πρώτο Πλάνο' για μπούσουλα. Πέρασα ώρες κυκλώνοντας ταινίες, αλλά δεν νομίζω ότι θα δω κάποια από αυτές.
Κλείνοντας, έχω να προτείνω για κάθε ενδιαφερόμενο αυτό. Μιά από τις ταινίες που κύκλωσα και προβάλλεται αύριο βράδυ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: