23 Αυγ 2010

Good morning everybody...

... it's a beautiful monday morning and i'm glad to be here!
i love my job.
yes.
i do love my job.
i really love doing this everyday. i enjoy talking and nodding and smiling. telling all those nice things and stories.
and you know why?
do you know why i love my job so much?
it's because of YOU.
yes.
YOU make me love my job.

God bless you!

18 Αυγ 2010

Γύρισα!

Το καλοκαίρι φτάνει στο τέλος του αφήνοντας τις καλύτερες εικόνες και εντυπώσεις.
Το μυαλό αρνείται πεισματικά να συμμορφωθεί. Δεν σκέφτομαι. Ακόμα.
Η πόλη παραμένει άδεια σε μια προσπάθεια να ξεχειλώσει τη θερινή σεζόν. Συνομωτεί σ'αυτό η υψηλή θερμοκρασία.
Ζούμε την ηρεμία πριν την καταιγίδα.
Έρχεται ένα θολό φθινόπωρο. Με ανακοίνωση βάσεων, με ΔΕΘ, με εκλογές, με οικονομική κρίση, με εγκεφαλική παράνοια θα έλεγα.
Δε μασάμε όμως!
Let the games begin!

16 Ιουλ 2010

Καλοκαιρινή σούπα

Παίρνουμε μια μεγάλη κατσαρόλα και πετάμε μέσα ότι έχουμε στο ντουλάπι (=μυαλό μας): ενημερώσεις, εξετάσεις, αποτελέσματα, παραλίες, καράβια, νησιά, μπάνερς, μακέτες, φωτογραφίες, έντυπα, ξενύχτια, ποτά, κουνούπια, προθεσμίες, διορθώσεις, οδηγίες, γλώσσες, κρίσεις, ενοικιαστήρια, ξαπλώστρες, ομπρέλες, κύματα, μποτιλιάρισμα...
Προσθέτουμε λίγο φρεσκοκομμένο δυόσμο για να δώσουμε εσάνς καλοκαιρινού κοκτέηλ. Θερμαίνουμε στους 37ο (υπό σκιάν) και ανακατεύουμε συνεχώς. Για δύο βδομάδες ακόμα.
Να κεράσω;

3 Ιουν 2010

No More Lost

Από εκείνο το απόγευμα της Δευτέρας (του Αγ. Πνεύματος) που έγινε η τελευταία πανυγηρική προβολή, έχουν περάσει δέκα μέρες. Δέκα μέρες γεμάτες αναλύσεις, συζητήσεις και αναγνώσεις στα διάφορα blogs και fora, για να βρεθεί τελικά το βαθύτερο νόημα, ο λόγος αν θες για τον οποίο όλοι μας παρακολουθούσαμε φανατικά το LOST.
Πολύ το κουράσαμε.

ΟΚ, το Lost τελείωσε.
ΟΚ, έμειναν αναπάντητα ερωτήματα.
'Ομως:
"The most important part of your life was the time that you spent with these people", είπε ο (σοφός) μπαμπάς στον Jack.

Ναι.
Το πιο σημαντικό όλων είναι ο χρόνος που περάσαμε με αυτούς τους ανθρώπους.
Tο ταξίδι, για να το πω πιο ποιητικά.
Τα βράδια με καλή παρέα και τα απαραίτητα σνακ μπροστά στην οθόνη. Η ανυπομονησία να βρεθούμε για να πατήσουμε το play. Το καθιερωμένο 'σπίτι μου ή σπίτι σου;' Η κλασική απορία 'το έχεις το επεισόδιο ή να το φέρω;'. Οι συζητήσεις μετά την προβολή. Οι χαμένες ατάκες όταν ο Έκτορας ή ο Freddie (κυρίως αυτός) έτρεχαν γύρω γύρω.

Κακά τα ψέματα, το Lost ήταν η κορυφαία σειρά που κατάφερε να μας κρατήσει σε αγωνία με την εξέλιξη της από το πρώτο ως το τελευταίο επεισόδιο. Δεν πιστεύω ότι θα υπάρξει άλλη τέτοια.

Σ'ευχαριστούμε Lost!

1 Ιουν 2010

Ευχές!

Σήμερα: Καλό Μήνα, everybody!

Χθες: Καλές Δουλειές, Άρτσι!

Προχθες:Χρόνια Πολλά, yourCatherine!
Δύο χρόνια blog
:)

20 Μαΐ 2010

Δύσκολος καιρός για πρίγκηπες.

Είναι ο καιρός που ο κόσμος έχει αποτρελαθεί και δεν ξέρει τι θέλει. Που δεν έχει τι να βάλει. Η εποχή του άσκοπου ιδρώτα στο γυμναστήριο, της διατροφής με τόνο σε νερό και ψητά λαχανικά, της άνευ λόγου στέρησης. Λες και θα γίνει κάνα θαύμα!
Είναι ο καιρός που ο κόσμος ζητάει. Κάθε Άνοιξη ζητάει -πόσο μάλλον αυτή. Η εποχή της αντίδρασης, των απεργειών και της διεκδίκησης δικαιωμάτων.(πάντοτε με τρόπο που καταπατά τα δικαιώματα και τις ελευθερίες των άλλων).
Είναι ο καιρός της οικονομικής κρίσης που λεφτά δεν υπάρχουν, αλλά η Πέγκυ και ο Ρουβάς είναι φίσκα κάθε Παρασκευοσάββατο.
Εγώ προσωπικά, έχοντας επιστρέψει από την περιπλάνηση μου σε 4 πρωτεύουσες, αυτή την εποχή δεν έχω να περιμένω τίποτα. Μόνο τις ξαφνικές απογευματινές μπόρες που (παραδοσιακά) φέρνει το φεστιβάλ βιβλίου!

21 Απρ 2010

Ποια είναι η κατάλληλη λέξη...

...για να χαρακτηρίσουμε έναν άνθρωπο που δεν λέει ποτέ του 'ευχαριστώ'; (πραγματικά χρειάζομαι τη βοήθεια σου σ'αυτό)

13 Απρ 2010

Πάσχα ήταν και πέρασε.

Πάσχα στα εβραϊκά σημαίνει 'πέρασμα'.
Περνάει γρήγορα ο καιρός.
Σιγά σιγά πάμε προς το καλοκαιράκι.
Kυριολεκτικά και μεταφορικά.
Θα επανέλθω με φωτογραφίες που ελάχιστα θυμίζουν χειμώνα.

30 Μαρ 2010

Αμπελοφιλοσοφία

Μου πήρε αρκετές μέρες, κατάφερα όμως να συμπτήξω όλο το νόημα στην παρακάτω αμπελοφιλοσοφία:

ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΒΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙΣ.
ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΝΟΙΓΩ ΦΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΕΤΑΩ.

:)

12 Μαρ 2010

Friday's Pieces..

1) Ο καιρός τρελάθηκε. Επί μια βδομάδα στην Κύπρο έβρεχε ασταμάτητα. Μπόρες όχι αστεία. Επί 4 μέρες στο Λονδίνο είχε έναν ήλιο να. Ούτε σταγόνα. Μόνο παγωνιά και ήλιο.
2) Για να μην τα πολυλογώ, αρρώστησα. Και δως του τα σιρόπια, δως του τα οτριβίν και τα χάπια.
3) Όλες αυτές τις μέρες έγιναν διάφορα: ο σεισμός στη Χιλή και το τσουνάμι που τελικά δεν ήρθε, τα γενέθλια του freddie από τα οποία έλειπα, τα νέα μέτρα της κυβέρνησης, το dvd της Τζούλιας, η ημέρα καριέρας, τα 'κενά αέρος'...
4)Θέλω να φύγει ο χειμώνας.
Θέλω να κοιμηθώ μπας και στρώσω.
TGI Friday! Καλό Σ/Κ!