Ας περιαυτολογήσω λίγο...
Δύο πράγματα είναι που μου αρέσουν πολύ όταν πρόκειται να παρακολουθήσω μια συναυλία. (το παρακολουθήσω δεν είναι και η πιο κατάλληλη λέξη)
1.
Το διάστημα πριν, όταν κυκλοφορώ με γεμάτω το mp3, με το best του εκάστοτε καλλιτέχνη, το live και τα υπόλοιπα albums, τα οποία συνήθως ακούω σε αντίστροφη χρονολογική σειρά, διαλέγω 'τα καλύτερα μου' και βγάζω το ιδανικό playlist του live.
2.
Το διάστημα μετά, όταν έχω ξυπνήσει την επόμενη μέρα και συνειδητοποιώ πως έχω πέσει έξω στο playlist. Πως όση προετοιμασία κι αν έχω κάνει, όσα τραγούδια κι αν έχω ακούσει, πάντα υπάρχει κάτι που μου έχει ξεφύγει. Και -ω τι σύμπτωση- είναι αυτό που μου κολλάει στο μυαλό. Κι αρχίζω να ψάχνω, να ψάχνω... Έτσι είχα πάθει τότε, έτσι έπαθα και χθες. Thank god, πάντα υπάρχει κάποιος που βοηθά να ξεκολλήσεις!
Έτσι, σήμερα τραγουδάμε (με τσιριχτή φωνή):
There's nothing to say I get in the way Unable to break obsession
και ξανά...
There's nothing to say I get in the way Still unable to break obsession
17 Ιουλ 2009
10 Ιουλ 2009
Μοριακή Γαστρονομία
Είναι η νέα τάση της Μαγειρικής!
Σφαιριοποίηση, μοριοποίηση, επαγωγικές εστίες, ενεργός άνθρακας ... με άλλα λόγια η χημεία στην κουζίνα σας!
Σκόνη Αρακά
Ζεματάμε τον αρακά σε καυτό νερό για 3 λεπτά. Κρυώνουμε σε πάγο και στραγγίζουμε καλά σε απορροφητικό χαρτί. Βάζουμε τον αρακά σε αποξηραντήρα για 4 ώρες ή απλώνουμε τον αρακά σε λαμαρίνα και τοποθετούμε στο φούρνο στους 60 βαθμούς για 6 ώρες. Περνάμε τον αρακά από το μπλέντερ μέχρι να γίνει σκόνη.
Αέρας Πράσινου Μήλου
Ανακατεύουμε το χυμό μήλου (250γρ) και τη λεκιθίνη (0,8γρ) με μπλέντερ χειρός στην επιφάνεια του υγρού. αφήνουμε να καθήσει λίγο για 1 λεπτό και μαζεύουμε τον αφρό από την επιφάνεια.
Μη χάσετε στο επόμενο ποστ: κρέμα από αγγούρι και μακαρόνι από κασέρι...
Σφαιριοποίηση, μοριοποίηση, επαγωγικές εστίες, ενεργός άνθρακας ... με άλλα λόγια η χημεία στην κουζίνα σας!
Σκόνη Αρακά
Ζεματάμε τον αρακά σε καυτό νερό για 3 λεπτά. Κρυώνουμε σε πάγο και στραγγίζουμε καλά σε απορροφητικό χαρτί. Βάζουμε τον αρακά σε αποξηραντήρα για 4 ώρες ή απλώνουμε τον αρακά σε λαμαρίνα και τοποθετούμε στο φούρνο στους 60 βαθμούς για 6 ώρες. Περνάμε τον αρακά από το μπλέντερ μέχρι να γίνει σκόνη.
Αέρας Πράσινου Μήλου
Ανακατεύουμε το χυμό μήλου (250γρ) και τη λεκιθίνη (0,8γρ) με μπλέντερ χειρός στην επιφάνεια του υγρού. αφήνουμε να καθήσει λίγο για 1 λεπτό και μαζεύουμε τον αφρό από την επιφάνεια.
Μη χάσετε στο επόμενο ποστ: κρέμα από αγγούρι και μακαρόνι από κασέρι...
9 Ιουλ 2009
Καλοκαιρινή Μελέτη
Έκτοτε, ο Τρυποκάρυδος έχει πιάσει μια γωνιά στο δεξί ράφι της βιβλιοθήκης μου. Κάθε χρόνο τέτοια εποχή το κατεβάζω, διαβάζω με απορία τις πρώτες σελίδες και το παρατάω. Μία, δύο, τρεις φορές ως τώρα.
Δεν μ'αρέσει; Δεν με συγκινεί; Βαριέμαι; Προτιμώ να κάνω ηλιοθεραπεία ξάπλα σα φυτό; Δεν κάθομαι καν στην ξαπλώστρα; Όλα αυτά μαζί;
Τελοσπάντων, μιας και πιάσαμε Ιούλιο, είπα ν' αρχίσω πάλι την ανάγνωση. Θα το βάλω και φέτος στη βαλίτσα των διακοπών, και βλέπουμε. Μπορεί φέτος να το καταφέρω. Μπορεί και όχι.
* Ο "Τρυποκάρυδος" είναι ένα είδος ερωτικής ιστορίας που εκτυλίσσεται μέσα σε ένα πακέτο τσιγάρα Κάμελ. Αποκαλύπτει το σκοπό της σελήνης, εξηγεί τη διαφορά ανάμεσα στους κακοποιούς και τους παρανόμους, εξετάζει τη διαμάχη ανάμεσα στο δεσμευμένο σοσιαλιστή και το ρομαντικό ατομικιστή , ζωγραφίζει το πορτραίτο μιας σύγχρονης κοινωνίας με ζάπλουτους Άραβες, εξόριστους βασιλιάδες και εγκυμονούσες μαζορέτες. Τέλος,
ασχολείται με τα μυστήρια των πυραμίδων.
3 Ιουλ 2009
Τα Πουλιά
Εδώ και κάμποσες μέρες έξω από το σπίτι μου πετούν πουλιά. Γλαροπούλια, που κανονικά δεν θα έπρεπε να απομακρύνονται τόσο από τη θάλασσα. Πετούν πολύ χαμηλα, μέρα-νύχτα, έρχονται πολύ κοντά στα μπαλκόνια, κάνουν κύκλους, κράζουν, τρομάζουν τον φρέντυ. Μου περνάει από το μυαλό ότι κάτι θα συμβεί - σαν οιωνός!
Μετά κουνάω το κεφάλι μου και λέω ότι μάλλον έχουν φρικάρει από τις συνεχόμενες καταιγίδες και δεν ξέρουν που πάνε και τι κάνουν.
Με την ευκαιρία μια από τις αγαπημένες μου ταινίες:
Μετά κουνάω το κεφάλι μου και λέω ότι μάλλον έχουν φρικάρει από τις συνεχόμενες καταιγίδες και δεν ξέρουν που πάνε και τι κάνουν.
Με την ευκαιρία μια από τις αγαπημένες μου ταινίες:
2 Ιουλ 2009
Ιούλιος
Ο Ιούλιος είναι ο μήνας που θα υποδεχτώ αγαπημένους φίλους από τις Ευρώπες για σαλονικιώτικο τουρισμό!
Ο Ιούλιος είναι ο μήνας που θα μου φέρει σε απόσταση αναπνοής Tim Booth και Ian Gillan!
Ο Ιούλιος είναι ο μήνας που θα πάω σε όσα θέατρα αντέχει η τσέπη μου!
Ο Ιούλιος είναι ο μήνας που θα την κάνω με ελαφρά για παραλίες και νησάκια!
Ο Ιούλιος, βασικά, τελειώνει στις 24.
Μετά... ψάξε να με βρεις! :)
Ο Ιούλιος είναι ο μήνας που θα μου φέρει σε απόσταση αναπνοής Tim Booth και Ian Gillan!
Ο Ιούλιος είναι ο μήνας που θα πάω σε όσα θέατρα αντέχει η τσέπη μου!
Ο Ιούλιος είναι ο μήνας που θα την κάνω με ελαφρά για παραλίες και νησάκια!
Ο Ιούλιος, βασικά, τελειώνει στις 24.
Μετά... ψάξε να με βρεις! :)
30 Ιουν 2009
Καλό ελληνικό τραγούδι
Ως γνωστό δε συνηθίζω να ακούω -υποστηρίζω -αγαπώ τους έλληνες καλλιτέχνες.
Σήμερα όμως θα πάω στο Θέατρο Γης να ακούσω τον κύριο Δημήτρη Μητροπάνο και θα τραγουδήσω μαζί του '...τι με κοιτάζεις ρόζα μουδιασμένο, συγχώραμε που δεν καταλαβαίνω τι λένε τα κομπιούτερς κι οι αριθμοί...'
άσχετα αν η ρόζα έχει άλλο όνομα για μένα,
άσχετα αν στα κομπιουτερς σκαμπάζω κάτι ψιλά...
Είναι από τις λίγες φορές που ο όρος 'καλό ελληνικό τραγούδι' δεν ακούγεται τόσο αδόκιμος!
Σήμερα όμως θα πάω στο Θέατρο Γης να ακούσω τον κύριο Δημήτρη Μητροπάνο και θα τραγουδήσω μαζί του '...τι με κοιτάζεις ρόζα μουδιασμένο, συγχώραμε που δεν καταλαβαίνω τι λένε τα κομπιούτερς κι οι αριθμοί...'
άσχετα αν η ρόζα έχει άλλο όνομα για μένα,
άσχετα αν στα κομπιουτερς σκαμπάζω κάτι ψιλά...
Είναι από τις λίγες φορές που ο όρος 'καλό ελληνικό τραγούδι' δεν ακούγεται τόσο αδόκιμος!
23 Ιουν 2009
Closed!
Κι έτσι απλά, μια μέρα των ημερών αποφασίζουμε και ...κλείνουμε!
http://www.e-tipos.com/
Σαν πόσοι να έμειναν ξαφνικά χωρίς δουλειά; και δεν το λέω επειδή είναι του σιναφιού μου (σχετικό) αλλά γιατί ποτέ, πουθενά, κανένας δεν πρέπει να μένει χωρίς δουλειά, έτσι γιατί ''τα 'παμε και τ'αποφασίσαμε''.
http://www.e-tipos.com/
Σαν πόσοι να έμειναν ξαφνικά χωρίς δουλειά; και δεν το λέω επειδή είναι του σιναφιού μου (σχετικό) αλλά γιατί ποτέ, πουθενά, κανένας δεν πρέπει να μένει χωρίς δουλειά, έτσι γιατί ''τα 'παμε και τ'αποφασίσαμε''.
19 Ιουν 2009
All you need is me!
'...there's a soft voice singing in your head, who can this be?
I do believe its me...'
http://www.youtube.com/watch?v=PEpwDOGK4TI
..πως να μη τον λατρέψεις τον γέρο, τον άσχημο, τον παράφωνο φωνακλά.. :)
I do believe its me...'
http://www.youtube.com/watch?v=PEpwDOGK4TI
..πως να μη τον λατρέψεις τον γέρο, τον άσχημο, τον παράφωνο φωνακλά.. :)
18 Ιουν 2009
16 Ιουν 2009
5 Ιουν 2009
Πρωινός περίπατος!
3 Ιουν 2009
Here we go again...
Look up, what do you see?
All of you and all of me
Fluorescent and starry
Some of them, they surprise
The bus ride, I went to write this, 4:00 a.m.
This letter
Fields of poppies, little pearls
All the boys and all the girls sweet-toothed
Each and every one a little scary
I said your name
All of you and all of me
Fluorescent and starry
Some of them, they surprise
The bus ride, I went to write this, 4:00 a.m.
This letter
Fields of poppies, little pearls
All the boys and all the girls sweet-toothed
Each and every one a little scary
I said your name
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)


